Niepewność – to chyba dobre określenie tego, co dziś potęguje napięcie, z którym się mierzymy: czy dobrze robię, czy to zadziała, czy mam potrzebne zasoby, jak długo to jeszcze potrwa, co dziś na mnie dodatkowo „spadnie” itd. A przy tym jeszcze niejeden z nas, managerów, mierzy się z trudnymi emocjami pracowników lub myśli o tym, jak sobie z nimi za chwilę poradzić, kiedy na przykład będzie musiał zakomunikować niewygodne decyzje. I właśnie dlatego, że wiem, z czym się mierzysz (bo sama jestem przedsiębiorcą), chcę Ci ulżyć w kwestii komunikacji i współpracy z zespołem. Dziś mam dla Ciebie nagranie webinaru, z którego dowiesz się:

– Co zrobić, by uciszyć panikę pracowników? Wskazuję na 2 elementy, na które masz wpływ: postawa i słowa (5:52)

– Co takiego zrobił Thomas Jefferson, amerykański prezydent, że był w stanie niepewność przełożyć na konstruktywne działaniach? (6:55)

– Dlaczego czasem pracownicy nie chcą pomóc w znalezieniu porozumienia? (12:00)

– Jak mówić a jak nie mówić do pracowników, by usłyszeli to, co chcesz im naprawdę zakomunikować? (41:04)

– Jak odpowiadać na trudne pytania pracowników? (45:12)

Zapraszam do obejrzenia nagrania, a jeśli będziesz mieć pytania, napisz do mnie.

Link do pobrania bonusu, o którym mowa w webinarze: https://lnkd.in/exhX4ES




Dla naszego zespołu dużym wsparciem w kryzysie okazało się to, co wiemy o sobie dzięki badaniu DISC D3. Wychodząc na przeciw Twoim potrzebom, zorganizowaliśmy dodatkowy termin certyfikacji online.