O NAS

Effectiveness Anna Sarnacka - Smith

Wspieramy w rozumieniu różnic osobowości i wykorzystywaniu wiedzy na temat różnych zachowań, wartości i postaw we właściwym doborze pracowników, podnoszeniu jakości współpracy i rozwijaniu postawy liderskiej, a punktem wyjścia do tego jest diagnoza kompetencji. Towarzyszymy liderom zespołów, pracownikom działów HR w analizie wyników testów kompetencji w kontekście bieżących wyzwań lub przygotowujemy do samodzielnego korzystania z badań kompetencji DISC D3 i diagnozy 360.

Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem PeopleKeys®, światowego lidera w strategicznym wykorzystaniu testów kompetencji DISC D3 (DISC/TEAMS/VALUES/BAI).

Wartości, które za nami stoją to:

EKSPERCKOŚĆ

Posiadamy badania walidacyjne potwierdzające wiarygodność testu kompetencji DISC i DISC D3 (badania walidacyjne, w tym na grupie polskiej), dzięki czemu masz pewność co do rzetelności wyniku badania. Diagnozujemy stałe elementy zachowań, czyli niezależne np. od nastroju czy poziomu stresu, którego w danym momencie doświadcza badana osoba; dzięki temu badanie ma zastosowanie w każdym procesie HR, w tym w rekrutacji.

Stale współpracujemy z ekspertami prowadzącymi badania walidacyjne (w tym prof. Larry Price, psychometra z Texas University, USA) co gwarantuje, że korzystasz z przebadanych narzędzi psychometrycznych o pewnych podstawach naukowych.

Narzędzie, które oferujemy jest bardzo czułe, bo dostarcza 1440 kombinacji wyniku, dzięki czemu profil osobowościowy oddaje unikalne cechy danej osoby, nie ma mowy o etykietowaniu czy upraszczaniu („ja jestem X a Ty Y”).

Diagnozujemy nie tylko obserwowalne zachowania (style zachowania DISC), ale i jako jedyni na rynku, zachowania, których nie da się łatwo zaobserwować a mają wpływ na jakość współpracy i poziom zaangażowania, tu: zachowania wynikające z preferowanych ról zespołowych, wartości i wewnętrznych motywacji;

  • nasze badanie DISC D3 jest wsparciem w analizie 360 stopni – dzięki czemu łącząc obie analizy, uzyskujemy obraz poziomu kompetencji liderskich, postawy i informację o tym, z czego taki a nie inny poziom postrzegania lidera wynika
  • tak dogłębna analiza zachowań daje nam informacje do wykorzystania w działaniach wspierających największe wyzwania organizacji:
  • stworzenie środowiska, warunków, które będą spójne z tym, co danego pracownika naprawdę motywuje
  • zatrudnienie pracowników, którzy z największym prawdopodobieństwem wpiszą się w kulturę pracy i wartości firmy
  • utrzymanie długofalowego zaangażowania pracowników
  • wsparcie liderów w rozwijaniu ich kompetencji przywódczych skierowanych na rozwój pracowników, zespołu i organizacji
  • podnoszenie jakości współpracy w zespole i między zespołami – wsparcie w wypracowaniu konstruktywnej ścieżki myślenia i działania w sytuacjach trudnych 

PARTNERSTWO

W naszym podejściu i działaniach myślimy o interesie Klienta:

a) oferujemy konsultacje wyników badania (po certyfikacji nieograniczone w czasie i bez dodatkowych kosztów) – wspieramy w analizie wyników badań vs cel badania

b) jesteśmy elastyczni co do warunków współpracy: różne formy rozliczania badań (cel roczny, pakiet badań, termin płatności)

c) zapewniamy dostęp do naszych narzędzi 24/7 (platforma z badaniami, szybki dostęp do raportów)

d) gwarantujemy szybki czas reakcji na Twoją wiadomość: effectiveness@effectiveness.pl

Konsultanci EFFECTIVENESS to praktycy biznesu, dzięki czemu dobrze rozumieją wyzwania Klientów, niuanse związane z pracą zespołową, różnorodnością stylów liderskich, relacjami między poszczególnymi szczeblami w organizacji;

– nie tylko uczymy korzystania z narzędzia w sytuacjach biznesowych, ale i wspieramy w tym, by nauczyć korzystania z informacji z DISC D3 w codzienności biznesowej i każdej interakcji: lider – zespół, zespół – lider, pracownik – Klient etc.

– wspieramy we wdrożeniu informacji z DISC D3 w filozofię działania danego zespołu czy organizacji, np. praca w duchu Agile

ROZWÓJ

Informacje z naszego badania opierają się o pozytywne aspekty zachowań, dzięki czemu wspieramy rozwój kompetencji a nie koncentrujemy się na ich braku;

Dbamy o to, by każdy Uczestnik certyfikacji, również po szkoleniu, mógł się nieustannie rozwijać w obszarze diagnozy kompetencji, tu: cykliczne wydarzenia edukacyjne, dostęp do bazy wiedzy/Strefy Konsultanta oraz naszych Konsultantów;

NASZ ZESPÓŁ

Zuzanna Mazurek

Certified Senior DISC D3 Behavioral Consultant

tel. +48602551401

 

Anna Rybak 

HR Consultant, Trainer, DISC D3 Consultant

tel. +48600941869

 

Marta Chojnacka

Communication Manager

tel. +48570819360

 

Anna Chabros

Account Manager

tel. +48535594319

 

Julia Góra

Senior Project Leader

tel. +48534455903

WYBRANI KLIENCI

Alcon

AVON

Bawaria Motors

BNI Polska

BOŚ Bank

Celon Pharma

Clariant

Dynatrace

eSky.pl

Fresenius Kabi

GECOS

Indykpol

j-labs

Jungheinrich Polska

ManpowerGroup

Multikino

Nest BANK

Orange

PayU

Prime Cargo

SGB-Bank

SOS Wioski Dziecięce

TAURON

Thule

Trans.eu

Vinci Facilities

Dostarczamy testy rekrutacyjne dla firm, organizacji działających na polskim rynku, jak i rynkach międzynarodowych, dysponując badaniem DISC w ok. 20 językach. Wśród nich znajdziesz badanie DISC D3, jego wcześniejszą wersję badanie DISC oraz wspierające je narzędzia dla menedżerów takie jak ocena 360 stopnimapa zespołu oraz szkolenia dla menedżerów i szkolenia dla zespołów. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o proponowanych rozwiązaniach przeczytaj artykuły o DISC D3 i DISC4 typy osobowości DISC a także poznaj ich podobieństwa i różnice w artykule DISC vs. DISC D3. Przed skorzystaniem z możliwości badań kompetencji zrób certyfikację DISC. Polecamy również książki Everest Lidera oraz Siła różnic w zespole autorstwa Anna Sarnacka – Smith.

ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA
I OTRZYMAJ BEZPŁATNIE „12 DOBRYCH PRAKTYK W KORZYSTANIU Z BADAŃ KOMPETENCJI”

Jeśli szukają Państwo inspiracji, chcą być informowani o nowych trendach w zarządzaniu kompetencjami, rekrutacji, coachingu, oraz nowych usługach, produktach i promocjach, prosimy o zapisanie się do naszego newslettera.

W każdej chwili będą mogli Państwo zrezygnować z otrzymywania naszych wiadomości.