Wróć do wszystkich postów

Jak uciszyć panikę w zespole?

W tym artykule dowiesz się

Niepewność – to chyba dobre określenie tego, co dziś potęguje napięcie, z którym się mierzymy: czy dobrze robię, czy to zadziała, czy mam potrzebne zasoby, jak długo to jeszcze potrwa, co dziś na mnie dodatkowo „spadnie” itd. A przy tym jeszcze niejeden z nas, managerów, mierzy się z trudnymi emocjami pracowników lub myśli o tym, jak sobie z nimi za chwilę poradzić, kiedy na przykład będzie musiał zakomunikować niewygodne decyzje. I właśnie dlatego, że wiem, z czym się mierzysz (bo sama jestem przedsiębiorcą), chcę Ci ulżyć w kwestii komunikacji i współpracy z zespołem. Dziś mam dla Ciebie nagranie webinaru, z którego dowiesz się:

– Co zrobić, by uciszyć panikę pracowników? Wskazuję na 2 elementy, na które masz wpływ: postawa i słowa (5:52)

– Co takiego zrobił Thomas Jefferson, amerykański prezydent, że był w stanie niepewność przełożyć na konstruktywne działaniach? (6:55)

– Dlaczego czasem pracownicy nie chcą pomóc w znalezieniu porozumienia? (12:00)

– Jak mówić a jak nie mówić do pracowników, by usłyszeli to, co chcesz im naprawdę zakomunikować? (41:04)

– Jak odpowiadać na trudne pytania pracowników? (45:12)

Zapraszam do obejrzenia nagrania, a jeśli będziesz mieć pytania, napisz do mnie.

Dla naszego zespołu dużym wsparciem w kryzysie okazało się to, co wiemy o sobie dzięki badaniu DISC D3. Wychodząc na przeciw Twoim potrzebom, zorganizowaliśmy dodatkowy termin certyfikacji online.

Czytaj także:

Poznaj produkty przydatne w zarządzaniu zespołami ludzi, diagnozie ich kompetencji i rekrutacji:

Nie wiesz, czym jest DISC D3?

Ludzie są różni, ale ich zachowania bardzo przewidywalne, a to co ich motywuje do działania, da się w prosty sposób zdiagnozować i następnie wdrożyć taką strategię współpracy, która przyniesie wymierny efekt. Możesz to zrobić, wdrażając diagnozę DISC D3 do swojej organizacji.

Przeczytaj również

Zastanawiałeś się kiedyś, jak chwalić pracownika, podwykonawcę? Jak CZĘSTO chwalić albo gdzie postawić granicę, aby z tym chwaleniem nie przesadzić? Jeśli się nigdy nie zastanawiałeś, jaką siłę może mieć pochwała, to nic złego. Ale skoro tu trafiłeś, to daj mi kilka minut, bo chcę Ci dać jedno z najpotężniejszych narzędzi do podnoszenia zaangażowania tych, z którymi pracujesz.
Dominujący charakter – co to znaczy? Wszyscy chyba możemy jednogłośnie przyznać, że choć raz w życiu spotkaliśmy na swojej drodze osobę, która: mówiła krótko, stanowczo, konkretnie, wprost, która zawsze skupiała się na logicznym aspekcie danego zagadnienia i nie skupiała się na problemie a raczej na rozwiązaniu, która swoim sposobem komunikacji nas onieśmielała, a nawet sprawiała, że stawaliśmy się mniej pewni siebie i wycofani.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!