Jedna osoba sprawiła, że zwolnił mi się cały zespół. Tak, jedna osoba może tak mocno wpłynąć na pozostałych. W przyszłości nie chcę tego ponownie przeżywać, stąd podjęłam wysiłek, by zrozumieć przyczynę takich trudnych sytuacji, zrozumieć moich pracowników i by oni rozumieli mój styl komunikacji oraz moje oczekiwania. Dziś wiem, że chcąc skutecznie prowadzić firmę, nie mogę sobie pozwolić na to, żeby nie znać potrzeb pracownika. Dziś też wiem, że tym kryzysowym sytuacjom można zapobiec – tak swoim doświadczeniem dzieli się Małgorzata Adamczyk, przedsiębiorca, manager, która w prowadzeniu sieci Dwujęzycznych Niepublicznych Przedszkoli „Planeta Dziecka” korzysta z badanie DISC D3.
Zaprosiłam Małgosię do rozmowy, bo jest jednym z tych managerów, którzy mają już za sobą poskromienie swego ego, wiedzą, że jak zatroszczysz się o swój zespół, swoich ludzi, to oni zatroszczą się o Ciebie. O czym jeszcze rozmawiamy?
Kiedyś wydawało mi się, że fantastycznie stworzona przestrzeń dla dzieci to jest coś, to przyniesie mi Klientów… Jak po 9 latach zmieniło się postrzeganie Małgosi co do tego, co naprawdę buduje wartość oferty?
Czy to manager ma się dopasowywać do zespołu czy może bardziej zespół powinien się dostosować do managera?
Jak to się stało, że rozwijając biznes, zyskała więcej czasu na inne zawodowe aktywności, w tym wspieranie przedsiębiorców w budowaniu silnych zespołów?
Oto zapis naszej rozmowy:
[grwebform url=”https://app.getresponse.com/view_webform_v2.js?u=Srbzv&webforms_id=9416405″ css=”on” center=”off” center_margin=”200″/]
Czytaj także:
- Niedomówienia – jak uniknąć ich w zespole?
- Co jest głównym źródłem nieporozumień w zespole?
- Kryzys – dlaczego zespołom tak trudno się w nim odnaleźć?
- Jak uciszyć panikę w zespole?
- Zarządzanie małym a dużym zespołem – jaka jest różnica?
- Konflikt – czy różnorodność w zespole może go powodować?
- Różne wartości w zespole to źródło konfliktów?
- Co zrobić, aby w pracy liczył się człowiek?
- Jak zbudować zaufanie w zespole? Recepta Chrisa Cebollero
- Zaufanie w zespole – jak różnorodność na nie wpływa?
- Komunikacja w zespole najważniejsza – oto strategia Akademii Sił Powietrznych USA
- O pracy zespołowej, która pozwala sięgać po złoty medal
- Problem z terminowością w Twoim zespole?
- Koniec z niewłaściwymi pracownikami w zespole. Sprawdź ich kompetencje
- Rozwijaj zespół, nie od czasu do czasu, ale codziennie!
- Kompetencje zespołu sprzedaży można przewidzieć? Studium przypadku
- Co zrobić, aby Tobie i zespołowi BARDZO SIĘ CHCIAŁO pracować?
- Czego o pracy w zespole nauczył mnie film „Praktykant”?
- Jak model DISC usprawnił komunikację w zespole handlowym? – studium przypadku
- Opór wobec zmiany w zespole
- Silny zespół? Case serialowych Przyjaciół
Poznaj produkty przydatne w zarządzaniu zespołami ludzi, diagnozie ich kompetencji i rekrutacji:
- Testy rekrutacyjne
- Badania kompetencji
- Wykorzystaj badanie DISC
- Ocena 360 stopni
- Mapa zespołu
- Poznaj model DISC
- 4 typy osobowości DISC
- Zrób certyfikacja DISC
- Szkolenia dla menedżerów
- Szkolenia dla zespołów