Koniec czy początek roku to najczęściej ten czas, w którym przychodzi moment przeprowadzenia oceny okresowej pracownika. Ale bez względu na to, kiedy ten proces ma miejsce w firmie, zawsze rządzi się swoimi prawami i zawsze wzbudza sporo emocji, często negatywnych. Sama tego doświadczyłam, stąd przygotowałam poradnik, który pomoże Ci w tym, aby taka rozmowa przebiegła maksymalnie pozytywnie!
Czy zdarzyło Ci się, że:
– zupełnie nie widziałeś, jak się zabrać do przeprowadzenia rozmowy o wynikach?
-przeprowadziłeś ocenę kompetencji i rozmowę zgodnie z obowiązującym w firmie standardem, procedurami, ale i tak miałeś wrażenie, że nie zmieni to nic w sposobie pracy Twojego zespołu?
– włożyłeś wiele wysiłku w przygotowanie się do rozmowy a zadowolony był tylko ten pracownik, który dostał podwyżkę?
– byłeś bardzo dobrze przygotowany do rozmowy a miałeś wrażenie, że sytuacja i tak wymknęła się spod kontroli?
– po rozmowie lub niedługo po niej, otrzymałeś od pracownika wypowiedzenie?
Jak to znam z własnego doświadczenia, wiele nauczyłam się na własnych błędach, stąd w tym poradniku znajdziesz tylko PRAKTYCZNE wskazówki i SPRAWDZONE sposoby na to, żeby rozmowa okresowa, którą będziesz prowadzić, przebiegła maksymalnie pozytywnie. Skupiam się na tych zagadnieniach, które budzą najwięcej emocji (głos pracowników w mediach, moje doświadczenie oraz doświadczenie klientów, z którymi miałam okazję pracować).
Zapraszam do pobrania poradnika tutaj. A gdybyś miał pytania, chciał podzielić się swoim doświadczeniem, jestem do dyspozycji!
Czytaj także:
- Jak się chronić przed krytyką pracowników?
- Jak sobie radzić ze stresem w kryzysie? Czyli historia pieczenia batatów…
- Jak dostać od pracowników więcej wsparcia?
- Jak bardzo kontrolować pracowników w kryzysie?
- Jak realizować cele? Realizacja celów jest straszna? Jak to zrobić, żeby się udało?
- Mowa nienawiści niszczy świat? Jak to zmienić?
- Jak krytykować z klasą?
- Jak odnaleźć szczęście? I gdzie to szczęście? Jak je w końcu odnaleźć?
- Jak realizować cele skutecznie?
- Jak się chronić przed krytyką?
- Jak skutecznie reagować, kiedy pracownik mówi „ale ja się naprawdę staram”?
- Certyfikacja DISC D3 – Jak ją zrobić?
- Jakie są 4 typy osobowości DISC?
- Jakie są testy rekrutacyjne?
- Jaki jest model DISC?
- Na czym polega ocena 360 stopni?
- Jakie są badania kompetencji?