Ostatnio dzieliłam się tym, że aby szybko i skutecznie zaimplementować zmianę, warto sprawdzić, KOGO mamy w zespole i czego ci konkretni pracownicy potrzebują, aby szybko „wejść” w nową sytuację. A dziś idę krok dalej i przedstawiam założenia do strategii komunikacji zmiany w zależności od tego, KTO (jaki styl zachowania) tworzy nasz zespół.
Zdiagnozowanie dominującego stylu zachowania w zespole jest naprawdę proste, nie zajmuje dużo czasu, ani nie pochłania wielkiego budżetu a daje możliwość zaprojektowania komunikacji zmiany tak, aby pozyskać zaangażowanie zespołu i osiągnąć założony cel.
A kogo Ty masz w swoim zespole? A może planujesz zmianę i chcesz porozmawiać o swojej strategii, chcesz podzielić się swoimi doświadczeniami? Zapraszam!
Czytaj więcej:
- Czy opłaca się słuchać? Managerska lekcja od Alexa Fergusona
- Manager o silnej osobowości – 4 rzeczy, które różnią Cię od innych
- Czego manager może uczyć się od sportowców? 4 najlepsze praktyki zdradza psycholog sportu
- Co ma wspólnego joga i asertywność w życiu managera?
Poznaj produkty przydatne managerom:
- Certyfikacja DISC D3 – Jak ją zrobić?
- DISC typy osobowości?
- Poznaj skuteczne testy rekrutacyjne?
- Dowiedz się co to jest model DISC
- Dowiedz się na czym polega ocena 360 stopni?
- Sprawdź praktyczne badania kompetencji?
- Zapisz się na szkolenia dla menedżerów lub szkolenia dla zespołów!
- Mapa zespołu – poznaj to praktyczne narzędzie