Podcast Everest LIDERA

Jeśli zastanawiasz się jak być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent i z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes –  podcast „Everest LIDERA” jest dla Ciebie. Nowe odcinki będą ukazywały się 2 razy w miesiącu, w drugą i ostatnią środę miesiąca.

#0 Moja droga na Everest lidera

Zapraszam Cię do wysłuchania wprowadzającego odcinka, w którym zdradzam, czego będzie dotyczył podcast „Everest Lidera”, jakie tematy konkretnie będę poruszać, ale komu też dedykuję to moje nowe, zawodowe dziecko. Naturalnie powiem kilka zdań o sobie, o tym dlaczego zdecydowałam się zmienić branżę, by dziś pracować w obszarze HR i wyjaśnię czym dla mnie jest Everest Lidera.  Odsłuchaj...

czytaj dalej

Odcinki

#42 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o przeszłość”

#42 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o przeszłość”

Opis odcinka: Dzisiaj historia o zmianach: zmianie na stanowisku lidera, ale też zmianach, które ten nowy lider wprowadza. Niestety zespół każdą z nich odrzuca, pomimo tego, że mają uzasadnienie biznesowe i są nakierowane na lepsze funkcjonowanie w przyszłości. Czym...

czytaj dalej
#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

Opis odcinka: Zapraszam Cię do odsłuchania pierwszego odcinka z nowego cyklu, w którym to podzielę się z Tobą prawdziwymi historiami z firmowego podwórka osób, z którymi pracuję. To historie o tym, jak niezrozumienie różnic osobowości potrafi zepsuć nawet - wydawałoby...

czytaj dalej
#40  „8 x NIE – czyli czego nie robi lider zespołu?”

#40 „8 x NIE – czyli czego nie robi lider zespołu?”

Opis odcinka: Tyle mówi się o tym, co robi lider zespołu, a ja chcę dziś odwrócić sytuację i opowiedzieć Ci, czego lider nie robi. A lider nie koncentruje się na zespole, nie śpi a nawet nie słodzi… Co mam na myśli? Odcinek jest podsumowaniem tego, czym do tej pory...

czytaj dalej
#38 Za nic w świecie nie przeprosi – jak na to reagować?

#38 Za nic w świecie nie przeprosi – jak na to reagować?

Opis odcinka: Pracownik popełnił błąd, więc chyba warto, by przeprosił? Warto, bo to powiedzenie „przepraszam” jest bardzo ważnym i potrzebnym zachowaniem; oczyszcza sytuację, uwalnia napięcie w relacji, pozwala iść dalej. Ale czy jeśli ktoś nie przeprosi, to oznacza,...

czytaj dalej
#37 Jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników?

#37 Jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników?

Opis odcinka: Niesłuszne zarzuty ze strony pracowników – nie raz tego doświadczyłeś i jeszcze nie raz tego doświadczysz; ale czy wiesz, dlaczego pracownicy sobie na to pozwalają? Słuchając tego odcinka, dowiesz się, jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników, co...

czytaj dalej
#35 Czy ja nie jestem dla nich za dobra?

#35 Czy ja nie jestem dla nich za dobra?

Opis odcinka: Dajesz z siebie tak dużo, a masz poczucie, że pracownicy tego nie doceniają, bądź nie chce się im angażować na oczekiwanym przez Ciebie poziomie? Może docierają do Ciebie informacje o tym, że lider zespołu powinien być dziś delikatny w komunikacji,...

czytaj dalej
#32 Q&A – pytania nie tylko o inflację i podwyżki

#32 Q&A – pytania nie tylko o inflację i podwyżki

Opis odcinka: Ty pytasz, ja odpowiadam… - z przyjemnością nagrałam ten odcinek  Dowiesz się z niego nie tylko o tym, jak podnieść zaangażowanie zespołu, jak myślę o podwyżkach w obliczu inflacji, ale i jak Amerykanie korzystają z bankomatów czy nad jaką książką...

czytaj dalej
#29 Ta współpraca się opłaca! Liderze, po co Ci HR?

#29 Ta współpraca się opłaca! Liderze, po co Ci HR?

Opis odcinka: Bycie liderem jest wymagające – to wie każdy, kto prowadzi zespół; ale co ważne, z tymi wyzwaniami szef nie musi być sam. Może mieć obok partnera – HR. Jaką wartość niesie dobra współpraca lidera zespołu z HR Business Partnerem oraz co znaczy „dobra...

czytaj dalej
#28 Jak NIE celebrować sukcesów z zespołem?

#28 Jak NIE celebrować sukcesów z zespołem?

Opis odcinka: Celebracja sukcesu to niekoniecznie fajerwerki, uścisk dłoni, poklepanie po plecach czy dodatkowy przelew na konto, którym rzecz jasna nikt nie pogardzi. Celebracja sukcesu to przede wszystkim świętowanie wartości, jaką poszczególne osoby wnoszą do...

czytaj dalej
#26 Jak dobrze krytykować pracowników?

#26 Jak dobrze krytykować pracowników?

Opis odcinka: Jak dobrze krytykować pracownika? Czy zdarzyło Ci się, że krytykujesz pracownika, mając ku temu realny powód, a ten pracownik zamiast wziąć to za dobrą monetę, obraża się, zaprzecza, milczy etc.? A może sam już nie wiesz, jak krytykować, by wreszcie to...

czytaj dalej