Podcast Everest LIDERA

Jeśli zastanawiasz się jak być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent i z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes –  podcast „Everest LIDERA” jest dla Ciebie. Nowe odcinki będą ukazywały się 2 razy w miesiącu, w drugą i ostatnią środę miesiąca.

#0 Moja droga na Everest lidera

Zapraszam Cię do wysłuchania wprowadzającego odcinka, w którym zdradzam, czego będzie dotyczył podcast „Everest Lidera”, jakie tematy konkretnie będę poruszać, ale komu też dedykuję to moje nowe, zawodowe dziecko. Naturalnie powiem kilka zdań o sobie, o tym dlaczego zdecydowałam się zmienić branżę, by dziś pracować w obszarze HR i wyjaśnię czym dla mnie jest Everest Lidera.  Odsłuchaj...

czytaj dalej

Odcinki

#19 Jak rozmawiać z pracownikami o wojnie?

#19 Jak rozmawiać z pracownikami o wojnie?

Opis odcinka: Możesz być ekspertem od zarządzania kryzysowego… Możesz mieć na koncie listę odbytych szkoleń liderskich, przeczytanych książek… a przychodzi moment, w którym nie wiesz, co robić, jak reagować – bo jesteś w środku kryzysu, jakiego dotąd nikt z nas nie...

czytaj dalej
#18 Jak pracownik może docenić szefa?

#18 Jak pracownik może docenić szefa?

Opis odcinka: W tym odcinku nie usłyszysz mnie, ani żadnego z gości, których mam na swojej podcastowej liście. Nie wiedziałam też, że powstaje takie nagranie. Otrzymałam je od swojego zespołu w dniu moich urodzin. Nie, to nie są tylko urodzinowe życzenia. Zdecydowałam...

czytaj dalej
#15 Jak motywować pracowników?

#15 Jak motywować pracowników?

Opis odcinka: Cały problem z motywacją bierze się z przekonania, że pracowników można zmotywować. W mojej karierze menedżerskiej przełomowe było zrozumienie, żebym to sobie odpuściła. Nie jest to potrzebne, ponieważ oni są już wewnętrznie zmotywowani. Co zatem w tej...

czytaj dalej
#12 Ameryko – tak Cię kocham i tak Cię nienawidzę

#12 Ameryko – tak Cię kocham i tak Cię nienawidzę

Jak Ty to robisz? To pytanie, które słyszę najczęściej wspominając, że swój zespół EFFECTIVENESS od początku prowadzę zdalnie, na co dzień mieszkając w USA. Ale dzisiaj chcę Ci opowiedzieć nie o wyzwaniach związanych z praca zdalną, ale o tym co dał mi wyjazd do...

czytaj dalej
#11 Jak komunikować trudne decyzje?

#11 Jak komunikować trudne decyzje?

Brak awansu, brak podwyżki, zmiana celów, konieczność skrytykowania, dołożenia kolejnych zadań, zwolnienie... To tylko parę przykładów trudnych decyzji, z którymi liderzy mierzą się niemalże każdego dnia. Podjęcie trudnej decyzji to dopiero początek drogi. Dla wielu...

czytaj dalej
#10 Pieniądze – jak o nich rozmawiać z pracownikami?

#10 Pieniądze – jak o nich rozmawiać z pracownikami?

Czy wiesz, ze nie każdy kto pyta o podwyżkę jest motywowany pieniędzmi? Zbliża się koniec roku, a wraz nim podsumowania, plany i rozmowy ewaluacyjne z pracownikami, które czy tego chcemy czy nie, będą dotyczyły również pieniędzy. No właśnie, co jest takiego w...

czytaj dalej
#7 Skąd się biorą nieporozumienia w zespole?

#7 Skąd się biorą nieporozumienia w zespole?

Czy zdarzyło Ci się, że: - pracownik usłyszał coś innego niż to, co miałeś na myśli? - znalazły się osoby, które jakby nie do końca wierzyły w Twoje dobre intencje – usilnie tłumaczyły swoje racje lub nie wprowadzały zmian w zachowaniu? - kończyłeś rozmowę z myślą:...

czytaj dalej
#6 Czy jesteś liderem? Czyli 5 cech dobrego przywódcy

#6 Czy jesteś liderem? Czyli 5 cech dobrego przywódcy

Czy jesteś liderem? Czyli 5 cech dobrego przywódcy Czy nadaję się do bycia liderem? To pytanie słyszę dość często, rozmawiając z szefami o ich potencjale do pełnienia tej roli. Zatem skoro w wielu liderskich głowach takie pytanie się pojawia, postanowiłam temu...

czytaj dalej