Podcast Everest LIDERA

Jeśli zastanawiasz się jak być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent i z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes –  podcast „Everest LIDERA” jest dla Ciebie. Nowe odcinki będą ukazywały się 2 razy w miesiącu, w drugą i ostatnią środę miesiąca.

#0 Moja droga na Everest lidera

Zapraszam Cię do wysłuchania wprowadzającego odcinka, w którym zdradzam, czego będzie dotyczył podcast „Everest Lidera”, jakie tematy konkretnie będę poruszać, ale komu też dedykuję to moje nowe, zawodowe dziecko. Naturalnie powiem kilka zdań o sobie, o tym dlaczego zdecydowałam się zmienić branżę, by dziś pracować w obszarze HR i wyjaśnię czym dla mnie jest Everest Lidera.  Odsłuchaj...

czytaj dalej

Odcinki

#51 Nie chcą się rozwijać, chodzi im tylko o pieniądze.

#51 Nie chcą się rozwijać, chodzi im tylko o pieniądze.

Opis odcinka: To, że pracownik mówi, że chce rozwijać się w kierunku finansowym, może mieć dwie przyczyny. Z jednej strony, może to być rzeczywiście jego prawdziwą motywacją. Ale mamy też osoby, które mówią o pieniądzach, co nie oznacza, że nawet jak dostaną więcej,...

czytaj dalej
#50 Jak przekonać pracowników do rozwoju?

#50 Jak przekonać pracowników do rozwoju?

Opis odcinka: Podobno pracownicy chcą się rozwijać i na to podobno stawiają pracodawcy - i rzeczywiście są firmy, w których to się naprawdę dzieje. Ale też nie oszukujmy się, że tak jest zawsze. Nierzadko słyszymy o tym, że udział pracowników w projektach rozwojowych...

czytaj dalej
#48 Jak rozmawiać o zdrowiu psychicznym pracowników?

#48 Jak rozmawiać o zdrowiu psychicznym pracowników?

Opis odcinka: Dzisiejszy temat bardzo mocno mnie porusza. Uznaję go za zagadnienie niezwykle ważne i wymagające zaopiekowania się – mowa o zdrowiu psychicznym w środowisku pracy. Podejmuję ten temat właśnie teraz, kiedy trwa ogólnopolska kampania...

czytaj dalej
#47 Kiedy żartowanie z pracownikami nie popłaca?

#47 Kiedy żartowanie z pracownikami nie popłaca?

Opis odcinka: Humor sprawia, że stajemy się przyjaźni dla otoczenia. W sytuacjach zawodowych ułatwia współpracę, powoduje rozluźnienie w zespole czy pomaga osiągać wspólny cel. Ale dzisiaj chcę opowiedzieć o sytuacji, kiedy żartowanie z pracownikami nie popłaca. Kiedy...

czytaj dalej
#45 Jak kontrolować swoją reakcję na stres?

#45 Jak kontrolować swoją reakcję na stres?

Opis odcinka: WHO nazywa stres „chorobą stulecia”- ponad 60% chorób cywilizacyjnych ma podłoże nerwowe. To zdecydowanie temat obok, którego nie można przechodzić obojętnie, dotyczy naszych pracowników, a także nas – liderów. Tym odcinkiem otwieram nowy blok...

czytaj dalej
# 44 „Jak utrzymać zaangażowanie pracowników?”

# 44 „Jak utrzymać zaangażowanie pracowników?”

Opis odcinka: Wyniki badań opinii pracowników pokazują, że największe zaangażowanie charakteryzuje pracowników w pierwszym roku ich zatrudnienia. Im dłuższy staż pracy, tym poziom zaangażowania staje się niższy. W dzisiejszym odcinku, który spina w całość ostatnie...

czytaj dalej
#42 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o przeszłość”

#42 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o przeszłość”

Opis odcinka: Dzisiaj historia o zmianach: zmianie na stanowisku lidera, ale też zmianach, które ten nowy lider wprowadza. Niestety zespół każdą z nich odrzuca, pomimo tego, że mają uzasadnienie biznesowe i są nakierowane na lepsze funkcjonowanie w przyszłości. Czym...

czytaj dalej
#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

Opis odcinka: Zapraszam Cię do odsłuchania pierwszego odcinka z nowego cyklu, w którym to podzielę się z Tobą prawdziwymi historiami z firmowego podwórka osób, z którymi pracuję. To historie o tym, jak niezrozumienie różnic osobowości potrafi zepsuć nawet - wydawałoby...

czytaj dalej
#40  „8 x NIE – czyli czego nie robi lider zespołu?”

#40 „8 x NIE – czyli czego nie robi lider zespołu?”

Opis odcinka: Tyle mówi się o tym, co robi lider zespołu, a ja chcę dziś odwrócić sytuację i opowiedzieć Ci, czego lider nie robi. A lider nie koncentruje się na zespole, nie śpi a nawet nie słodzi… Co mam na myśli? Odcinek jest podsumowaniem tego, czym do tej pory...

czytaj dalej
#38 Za nic w świecie nie przeprosi – jak na to reagować?

#38 Za nic w świecie nie przeprosi – jak na to reagować?

Opis odcinka: Pracownik popełnił błąd, więc chyba warto, by przeprosił? Warto, bo to powiedzenie „przepraszam” jest bardzo ważnym i potrzebnym zachowaniem; oczyszcza sytuację, uwalnia napięcie w relacji, pozwala iść dalej. Ale czy jeśli ktoś nie przeprosi, to oznacza,...

czytaj dalej
#37 Jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników?

#37 Jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników?

Opis odcinka: Niesłuszne zarzuty ze strony pracowników – nie raz tego doświadczyłeś i jeszcze nie raz tego doświadczysz; ale czy wiesz, dlaczego pracownicy sobie na to pozwalają? Słuchając tego odcinka, dowiesz się, jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników, co...

czytaj dalej
#35 Czy ja nie jestem dla nich za dobra?

#35 Czy ja nie jestem dla nich za dobra?

Opis odcinka: Dajesz z siebie tak dużo, a masz poczucie, że pracownicy tego nie doceniają, bądź nie chce się im angażować na oczekiwanym przez Ciebie poziomie? Może docierają do Ciebie informacje o tym, że lider zespołu powinien być dziś delikatny w komunikacji,...

czytaj dalej
#32 Q&A – pytania nie tylko o inflację i podwyżki

#32 Q&A – pytania nie tylko o inflację i podwyżki

Opis odcinka: Ty pytasz, ja odpowiadam… - z przyjemnością nagrałam ten odcinek  Dowiesz się z niego nie tylko o tym, jak podnieść zaangażowanie zespołu, jak myślę o podwyżkach w obliczu inflacji, ale i jak Amerykanie korzystają z bankomatów czy nad jaką książką...

czytaj dalej