DISC D3 – jedno badanie do wszystkich procesów HR
Bezpłatna konsultacja

#75 10 lat życia w USA. Czego mnie to nauczyło o życiu i biznesie?

odcinek

#75

Opis odcinka

10 lat minęło odkąd sprowadziłam się do USA na stałe. Stąd czas na podsumowania. Zawsze wyciągam z nich konkretne wnioski, zapisuję je na kartce i zamieniam w kolejne punkty do zrealizowania. Chętnie dzielę się moimi spostrzeżeniami, tak będzie i tym razem. W tym odcinku opowiem Ci o moim życiu w Ameryce, ale w kontekście tego, które elementy kultury amerykańskiej wprowadzam do swojego biznesu i co pomogło mi wystartować z biznesem prowadzonym całkowicie zdalnie z innego kontynentu?

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Transkrypt: #75 10 lat życia w USA. Czego mnie to nauczyło o życiu i biznesie?

Posłuchaj również

odcinek

#90

W najnowszym odcinku podcastu rozmawiam z Kasią Murphy, właścicielką szkoły językowej Academy of Language, na temat balansowania pomiędzy wynikami, a troską o ludzi w zarządzaniu. Kasia dzieli się swoimi doświadczeniami w prowadzeniu zespołu, podkreślając, jak kluczowa jest rekrutacja i dopasowanie pracowników do kultury organizacyjnej. Zwraca uwagę na znaczenie świadomości lidera o jego stylu zarządzania, a także na otwartą komunikację w zespole, która pomaga w lepszym zrozumieniu potrzeb pracowników. Kasia wyjaśnia, jak narzędzia takie jak DISC D3 pomagają w wyborze odpowiednich osób do zespołu. Poruszamy także kwestie wyzwań, takich jak pandemia, i decyzji menedżerskich, które muszą łączyć troskę o ludzi z wymaganiami biznesowymi. Zapraszam!

odcinek

#89

Odcinek „To musi być zrobione. Dlaczego takie słowa nie działają?” porusza temat skutecznej komunikacji w miejscu pracy i omawia najczęstsze błędy, które obniżają zaangażowanie pracowników. Przedstawiam w nim popularne zwroty, takie jak „to musi być zrobione” czy „dobra robota”, i tłumaczę, dlaczego w swojej bezosobowej formie mogą nie wywierać pożądanego efektu. Wyjaśniam, że aby komunikaty były efektywne, powinny być bardziej osobiste — zamiast nakazowego stylu warto mówić „ja potrzebuję” lub „doceniam Twoją pracę”, co daje odbiorcy poczucie bycia zauważonym i docenionym. W ten sposób lider wyraźniej wyznacza swoje oczekiwania i buduje lepszą relację z zespołem.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!