Bezpłatna konsultacja

#72 7 problemów, które rozwiąże menadżerom badanie DISC D3

odcinek

#72

Opis odcinka

Każdy, kto prowadzi zespół, wie, jak długa potrafi być lista tzw. menadżerskich bolączek dotyczących zarządzania. Moje zawodowe życie naprawdę zmieniło się, od kiedy zaczęłam rozumieć różnice osobowości i korzystać z modelu zachowań DISC D3 na co dzień, kiedy deleguję, udzielam informacji zwrotnej, egzekwuję, komunikuję zmiany, doceniam, krytykuję etc. Wiem z dużą precyzją, jak współpracować z osobami o różnych stylach osobowości.  Sprawdź, jakich 7 problemów rozwiążesz z pomocą badania DISC D3 – jestem przekonana, że większość dotyczy także Ciebie.

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Transkrypt: #72 7 problemów, które rozwiąże menadżerom badanie DISC D3

Anna Sarnacka-Smith, managerka, konsultantka HR, przedsiębiorczyni, właścicielka firmy effectiveness.pl, która wspiera liderów w rozumieniu różnic osobowości i wykorzystywaniu tych informacji we właściwym doborze pracowników, podnoszeniu jakości współpracy i rozwijaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książek „Everest lidera” i „Siła różnic w zespole”, „Zaangażowany zespół” oraz podcastu Everest LIDERA. Zespół EFFECTIVENESS prowadzi zdalnie, na co dzień mieszkając w USA.

Posłuchaj również

odcinek

#87

,,Co to znaczy precyzyjnie się komunikować?’’

W najnowszym odcinku podcastu podejmujemy temat precyzyjnej komunikacji w pracy zespołowej. Podkreślamy jej kluczową rolę w efektywnej współpracy, zwłaszcza w kontekście liderów. Na przykładzie rozmowy z menedżerem omawiamy, jak ważne jest przekładanie abstrakcyjnych wartości, takich jak życzliwość, na konkretne zachowania.

Znajdziesz tu wskazówki dotyczące dostosowywania komunikacji do stylów różnych osobowości oraz znaczenia intencji, które za przekazem pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby współpracowników. Odcinek kończy się praktycznymi radami, które mogą pomóc w poprawie jakości komunikacji w zespole.

odcinek

#86

,,W ogniu emocji, czyli o tym, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami pracowników”

Ania Sarnacka-Smith, ekspertka w dziedzinie HR, dzieli się praktycznymi wskazówkami, jak skutecznie zarządzać emocjonalnie naładowanymi sytuacjami w pracy. Omawia, jak zachować spokój, nie reagować impulsywnie oraz jakie strategie pomogą liderom w zrozumieniu potrzeb i emocji pracowników. To odcinek pełen wartościowych porad, które pomagają zachować spokój w napiętych sytuacjach oraz budować bardziej efektywne relacje w zespole.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!