Everest lidera

Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Każdy ma w sobie potencjał do tego, aby być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent, z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes. Kluczem jest odnalezienie swoich wartości i wierność im, poznanie swojego potencjału, docenianie tego, jak bardzo ludzie są różni, i czerpanie z tej różnorodności przy budowaniu i rozwijaniu zespołu. Ważne, by lepiej poznać samego siebie (swoje mocne strony i potencjalne ograniczenia), lepiej rozumieć innych, by świadomie prowadzić zespół do celu, jednoczenie rozwijając pracowników. Lider nie oznacza tylko szefa. Liderem jest ktoś, kto stawia sobie każdego dnia cel, aby wykorzystywać swój potencjał i być coraz lepszym w tym, co robi, bez względu na stanowisko, jakie zajmuje.

W stawaniu się liderem, obok wiedzy specjalistycznej, znaczenie mają: moja postawa wobec współpracowników i klientów, styl pracy, rozpoznanie moich mocnych stron, wartości, jakimi się kieruję, oraz tego, co daje mi osobistą satysfakcję. Tym chcemy się dzielić. Jeśli tego wszystkiego dowiesz się dziś, będzie łatwiej poruszać Ci się w labiryncie kariery zawodowej,  będziesz mógł czerpać jeszcze więcej satysfakcji z tego, co robisz.

Dlaczego Everest? Everest to taki szczyt, który dziś może wydawać się naprawdę wysoki, o którym zdobyciu nawet się nie myśli. To co najlepsze znajduje się poza strefą komfortu, dlatego warto, by sięgnąć po to, co jeszcze niezbadane, by dotrzeć na szczyt, z którego widać jeszcze więcej możliwości. A to dla każdego będzie oznaczało coś innego, bo każdy ma swój własny „Everest”. Dla jednych może to być wdrożenie nowej strategii biznesowej a dla drugich zbudowanie silnego zespołu czy praca nad postawą wobec siebie lub pracowników. Ale jedno jest pewne – by dotrzeć na swój Everest potrzebna jest odwaga, by sięgać naprawdę wysoko.

W Twoje ręce oddajemy trzy narzędzia, dzięki którym będziesz mógł lepiej zrozumieć, co kryje się za koncepcją „Everest lidera”.

Podcast "Everest LIDERA"

Praktyczne wskazówki dotyczące codziennej współpracy z zespołem, które dają słuchaczom lepszy i szybki wgląd w najpilniejsze wyzwania z obszaru: komunikacji, delegowania, egzekwowania, reagowania na trudności; budowania zaangażowania i rozwijania pracowników, wspierania ich mocnych stron; a także rekrutacji czy wdrażania nowych osób.

Książka "Everest lidera"

Podręcznik lidera, o różnych stylach liderskich,  mechanizmach pracy w zespole i codzienności w byciu szefem. Autorka odkrywa, co jest potrzebne, by być skutecznym w swojej roli, świadomie wykorzystywać swoje zasoby i czuć spełnienie zawodowe.

Cykl szkoleń "Everest lidera"

Ludzie są różni, organizacje są różne i mierzą się z różnymi wyzwaniami, stąd nie ma jednej
skutecznej strategii zarządzania. Pierwszym krokiem do efektywności managerskiej jest
świadomość swojego stylu managerskiego i wpływu, jaki styl managerski wywiera na innych.