Bezpłatna konsultacja

#81 Jak słaba komunikacja grzebie wiedzę i osiągnięcia?

odcinek

#81

Opis odcinka

Jak często i czy w ogóle zdarza Ci się obserwować to, w jaki sposób Twoi pracownicy prowadzą rozmowy na zewnątrz – z klientami, kontrahentami, podwykonawcami? Jeśli uważasz, że na tej płaszczyźnie Twój zespół jest jeszcze bardziej czujny i uważny na dobór odpowiednich słów, potrzeby klienta zajrzyj do tego odcinka. Mam naprawdę sporą i mocną dawkę casów, przykładów fatalnej komunikacji, przez którą pracownicy firm, z którymi miałam do czynienia, pogrzebali swoje kompetencje i dotychczasowe doświadczenie.

 

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Transkrypt: #81 Jak słaba komunikacja grzebie wiedzę i osiągnięcia?

Posłuchaj również

odcinek

#87

,,Co to znaczy precyzyjnie się komunikować?’’

W najnowszym odcinku podcastu podejmujemy temat precyzyjnej komunikacji w pracy zespołowej. Podkreślamy jej kluczową rolę w efektywnej współpracy, zwłaszcza w kontekście liderów. Na przykładzie rozmowy z menedżerem omawiamy, jak ważne jest przekładanie abstrakcyjnych wartości, takich jak życzliwość, na konkretne zachowania.

Znajdziesz tu wskazówki dotyczące dostosowywania komunikacji do stylów różnych osobowości oraz znaczenia intencji, które za przekazem pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby współpracowników. Odcinek kończy się praktycznymi radami, które mogą pomóc w poprawie jakości komunikacji w zespole.

odcinek

#86

,,W ogniu emocji, czyli o tym, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami pracowników”

Ania Sarnacka-Smith, ekspertka w dziedzinie HR, dzieli się praktycznymi wskazówkami, jak skutecznie zarządzać emocjonalnie naładowanymi sytuacjami w pracy. Omawia, jak zachować spokój, nie reagować impulsywnie oraz jakie strategie pomogą liderom w zrozumieniu potrzeb i emocji pracowników. To odcinek pełen wartościowych porad, które pomagają zachować spokój w napiętych sytuacjach oraz budować bardziej efektywne relacje w zespole.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!