Bezpłatna konsultacja

#77 Jak docenić pracownika?

odcinek

#76

Opis odcinka

Różnego rodzaju systemy premiowe czy ustandaryzowane modele doceniania zasług pracowników stanowią ważny element budowania pozytywnego środowiska pracy. Nie zastąpią jednak bezpośredniego, szczerego uznania ze strony przełożonego, które w moim przekonaniu jest fundamentem dla budowania zaangażowania w każdym miejscu pracy. O ile wspomniane programy są tożsame dla każdego z pracowników, obowiązują w nich te same reguły, o tyle bezpośrednie docenienie ze strony lidera wymaga zupełnie innego podejścia. To, jak do kogoś mówimy, ma ogromne znaczenia dla poczucia docenienia. W tym procesie również należy uwzględnić osobowość! Jak robić to dobrze? Posłuchaj.

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Transkrypt: #77 Jak docenić pracownika?

Posłuchaj również

odcinek

#85

,,Dlaczego Liderzy bez samoświadomości tracą więcej niż myślą?”

Odcinek poświęcony jest znaczeniu samoświadomości w zarządzaniu oraz budowaniu zdrowych relacji, a także wpływowi, jaki ten aspekt ma na efektywność liderów i ich zespołów. Wyjaśnia, że samoświadomość to umiejętność rozpoznawania własnych emocji, myśli i wpływu na innych, co jest kluczowe w budowaniu relacji i inteligencji emocjonalnej. Podkreśla, że samoświadomość to zdolność nabyta, która wymaga pracy, doświadczenia i narzędzi diagnostycznych, takich jak badanie DISC D3. Zwraca też uwagę na błędy, takie jak myślenie, że rozwój samoświadomości oznacza zmianę osobowości, podczas gdy chodzi o lepsze wykorzystanie własnych zasobów.

odcinek

#84

,,Kompetencje miękkie w rekrutacji. Jak bardzo brać je pod uwagę?” Dlaczego to one zadecydują o naszej przyszłości?

W najnowszym odcinku zgłębiam istotność kompetencji miękkich w procesie rekrutacyjnym. Koncentruję się na tzw. kompetencjach przyszłości, które są kluczowe w ocenie kandydata. Jak te umiejętności wpływają na efektywność współpracy i komunikacji w zespole? Dlaczego technologia nie jest w stanie ich zastąpić? Jak kompetencje miękkie determinują sposób, w jaki budujemy i utrzymujemy relacje, reagujemy na emocje oraz rozwiązujemy konflikty? I wreszcie, jak ważne są inicjatywy, elastyczność i umiejętności pracy zespołowej w dynamicznym środowisku pracy?

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!