„Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika? Czym w ogóle jest chwalenie?”
Po co to robić? Jak często? I przede wszystkim, jak robić to dobrze? Wątpliwości wokół tego tematu jest dużo więcej, dlatego w tym podcaście otrzymasz ode mnie 7 konkretnych WSKAZÓWEK dotyczących wyżej postawionych pytań.
Transkrypt: #1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?
Jako liderzy dajemy prawo do popełniania błędów naszym pracownikom i niby wiemy, że to prawo obejmuje także nas – w końcu jesteśmy tylko ludźmi. Ale nawet przeglądając artykułu branżowe więcej znajdziemy tam treści dotyczących najczęściej popełnianych przez managerów błędów i porad, jak ich unikać. A co z przyznawaniem się do tych nietrafionych decyzji? Bo każdy z nas ma takie na swoim koncie. Na własnym przykładzie chcę wskazać Ci:
– Co pomaga mi w przyznaniu się do błędu?
– Co daje mi uznawanie własnych potknięć?
– Po co i jak rozmawiam z zespołem o tym, co mi nie wyszło?
Mam dla Ciebie też BONUS z serią pytań, które wesprą Cię w przepracowaniu sytuacji, która wymaga przyznania się do nietrafionej decyzji.
10 lat minęło odkąd sprowadziłam się do USA na stałe. Stąd czas na podsumowania. Zawsze wyciągam z nich konkretne wnioski, zapisuję je na kartce i zamieniam w kolejne punkty do zrealizowania. Chętnie dzielę się moimi spostrzeżeniami, tak będzie i tym razem. W tym odcinku opowiem Ci o moim życiu w Ameryce, ale w kontekście tego, które elementy kultury amerykańskiej wprowadzam do swojego biznesu i co pomogło mi wystartować z biznesem prowadzonym całkowicie zdalnie z innego kontynentu?
Copyright © 2024. All rights reserved.