Bezpłatna konsultacja

Wróć do wszystkich odcinków

#1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?

odcinek

#1

Opis odcinka

„Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika? Czym w ogóle jest chwalenie?”

Po co to robić? Jak często? I przede wszystkim, jak robić to dobrze? Wątpliwości wokół tego tematu jest dużo więcej, dlatego w tym podcaście otrzymasz ode mnie 7 konkretnych WSKAZÓWEK dotyczących wyżej postawionych pytań.

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Transkrypt: #1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?

Posłuchaj również

odcinek

#81

Jak często i czy w ogóle zdarza Ci się obserwować to, w jaki sposób Twoi pracownicy prowadzą rozmowy na zewnątrz – z klientami, kontrahentami, podwykonawcami? Jeśli uważasz, że na tej płaszczyźnie Twój zespół jest jeszcze bardziej czujny i uważny na dobór odpowiednich słów, potrzeby klienta zajrzyj do tego odcinka. Mam naprawdę sporą i mocną dawkę casów, przykładów fatalnej komunikacji, przez którą pracownicy firm, z którymi miałam do czynienia, pogrzebali swoje kompetencje i dotychczasowe doświadczenie.

 

odcinek

#80

„Zobacz ludzi ponad liczbami” to wyrażenie, które zdecydowanie przypomina nam o tym, by między realizacją kolejnych zadań traktować swoich pracowników, siebie nawzajem z większą dozą empatii i uważności. Do rozmowy o nadawaniu ludzkiej twarzy relacjom biznesowym, zaprosiłam Pawła Musiała, który od lat zajmuje się controllingiem. Pomimo zadaniowości, skupieniu na procesach, które są fundamentem jego pracy, mój gość znajduje przestrzeń, by rozwijać kompetencje miękkie swojego zespołu i nie tylko wierzy, ale i realizuje hasło wokół, którego krąży dzisiejszy odcinek. W czym to mu pomaga? Posłuchaj.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!