Bezpłatna konsultacja

Wróć do wszystkich odcinków

#1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?

odcinek

#1

Opis odcinka

„Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika? Czym w ogóle jest chwalenie?”

Po co to robić? Jak często? I przede wszystkim, jak robić to dobrze? Wątpliwości wokół tego tematu jest dużo więcej, dlatego w tym podcaście otrzymasz ode mnie 7 konkretnych WSKAZÓWEK dotyczących wyżej postawionych pytań.

Słuchaj podcastu tam gdzie Ci najwygodniej

Transkrypt: #1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?

Posłuchaj również

odcinek

#78

W tym odcinku udowodnię Ci, że formuła pytań otwartych to dopiero początek tego, co jako liderzy powinniśmy wiedzieć o efektywnym zadawaniu pytań. Z mojego doświadczenia jako liderki, ale przede wszystkim ekspertki w obszarze różnic osobowości wiem, że dobre pytania zadane w odpowiednim czasie właściwej osobie pomagają lepiej poznać i zaangażować drugą stronę, poszerzają perspektywę, wybijają z rutyny, a często pozwalają ruszyć do przodu.

odcinek

#76

Różnego rodzaju systemy premiowe czy ustandaryzowane modele doceniania zasług pracowników stanowią ważny element budowania pozytywnego środowiska pracy. Nie zastąpią jednak bezpośredniego, szczerego uznania ze strony przełożonego, które w moim przekonaniu jest fundamentem dla budowania zaangażowania w każdym miejscu pracy. O ile wspomniane programy są tożsame dla każdego z pracowników, obowiązują w nich te same reguły, o tyle bezpośrednie docenienie ze strony lidera wymaga zupełnie innego podejścia. To, jak do kogoś mówimy, ma ogromne znaczenia dla poczucia docenienia. W tym procesie również należy uwzględnić osobowość! Jak robić to dobrze? Posłuchaj.

Skontaktuj się z nami

Po wypełnieniu formularza 

w ciągu 24h odezwiemy się do Ciebie – działamy naprawdę szybko!