Strona główna » Pocast » #1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?
„Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika? Czym w ogóle jest chwalenie?”
Po co to robić? Jak często? I przede wszystkim, jak robić to dobrze? Wątpliwości wokół tego tematu jest dużo więcej, dlatego w tym podcaście otrzymasz ode mnie 7 konkretnych WSKAZÓWEK dotyczących wyżej postawionych pytań.
Transkrypt: #1 Jak chwalić, by nie zepsuć pracownika?
Czy wrzucanie pracowników na głęboką wodę to najlepszy sposób na ich rozwój? A może nie każdy odnajdzie się w takiej strategii? W tym odcinku przyglądam się dwóm różnym podejściom do rozwoju poprzez wyzwania i pokazuję, jak dostosować je do osobowości pracownika.
Na przykładzie dwóch historii – menedżerki, która dzięki wyzwaniu rozwinęła swoje umiejętności, oraz specjalistki, która potrzebowała wsparcia w trudnych sytuacjach – omawiam, dlaczego kluczowe jest zrozumienie indywidualnych różnic i potrzeb zespołu.
Dowiesz się:
Jeśli chcesz, aby Twój zespół rozwijał się w sposób świadomy i efektywny, ten odcinek jest dla Ciebie!
W tym odcinku podcastu poruszam temat samodzielności pracowników i frustracji menedżerów wynikającej z konieczności ciągłego wskazywania, co należy zrobić. Zastanawiam się, dlaczego niektórzy pracownicy czekają na jasne polecenia, zamiast wychodzić z inicjatywą. Kluczową rolę odgrywa tu zrozumienie typów osobowości – szczególnie realizatorów, którzy świetnie wykonują zadania, ale potrzebują konkretnych wskazówek. Podpowiadam, jak efektywnie zarządzać zespołem, uwzględniając mocne i słabsze strony pracowników, by poprawić współpracę i uniknąć nieporozumień.
Copyright © 2025. All rights reserved.