Opis odcinka:
Przywództwo służebne (ang. Servant Leadership) – z taką filozofią prowadzenia firm i zespołów identyfikuje się coraz więcej organizacji, a wśród nich m.in. Intel, SAS, Mariott International czy Starbucks. Służebność wśród dużych graczy? Czyli to się koniec końców opłaca w biznesie? Pewnie, że tak, o ile dobrze rozumiemy, z czym się wiąże Servant Leadership i rzeczywiście go praktykujemy. Słuchając tego odcinka, dowiesz się, co naprawdę oznacza służebność w przywództwie, czemu ma służyć, od czego zacząć jej praktykowanie oraz jak na co dzień pracuje z zespołem taki lider: co konkretnie robi, by służyć innym, jednocześnie realizując zakładane cele. W tym odcinku znajdziesz również odpowiedź na pytanie, od czego zależy to, że jedne firmy z powodzeniem pracują w duchu Servant Leadership a inne za nic w świecie nie mają szansy tego wdrożyć.
A tym wszystkim dzieli się w rozmowie z mną Kamila Rogowska, People&Culture Expert. Zapraszam do słuchania!
Słuchaj więcej podcastów z poradami dla liderów i menedżerów:
- Ciężka praca czy charyzma – co jest ważniejsze w zarządzaniu zespołem?
- Błędne przekonania w relacji z pracownikami – sprawdź, które z nich masz?
- Testy kompetencji miękkich – jaki problem zdejmą ci z głowy?
- Zwinność w komunikacji międzykulturowej – na co zwracać uwagę, by uniknąć nieporozumień?
- Doświadczenie czy postawa – co jest dziś ważniejsze w biznesie?
- Czy ja nie jestem dla nich za dobra?
- 4 bezsensowne oczekiwania wobec pracownika – sprawdź, które z nich masz?
- Więcej podcastów znajdziesz na Podcast Everest Lidera