
Podcast Everest lidera
#25 Feedback – czyli o tym jak dobrze udzielać informacji zwrotnej pracownikom
Opis odcinka: Informacja zwrotna – to oczywiste, że szef zespołu powinien jej udzielać i powinien wiedzieć jak to robić dobrze. Niestety ta oczywistość komplikuje się kiedy spojrzymy jej w oczy. Bo jak tam spojrzymy to się okaże, że po pierwsze nie wszyscy jej udzielają, wielu od niej ucieka, wielu jej udziela, ale też nie do końca zawsze przynosi efekt, wielu z nas np. udziela, ale nie ma...
Odcinki
#26 Jak dobrze krytykować pracowników?
Opis odcinka: Jak dobrze krytykować pracownika? Czy zdarzyło Ci się, że krytykujesz pracownika, mając ku temu realny powód, a ten pracownik zamiast wziąć to za dobrą monetę, obraża się, zaprzecza, milczy etc.? A może sam już nie wiesz, jak krytykować, by wreszcie to...
#25 Feedback – czyli o tym jak dobrze udzielać informacji zwrotnej pracownikom
Opis odcinka: Informacja zwrotna – to oczywiste, że szef zespołu powinien jej udzielać i powinien wiedzieć jak to robić dobrze. Niestety ta oczywistość komplikuje się kiedy spojrzymy jej w oczy. Bo jak tam spojrzymy to się okaże, że po pierwsze nie wszyscy jej...
#24 Awans na lidera zespołu – co warto wiedzieć, czego się spodziewać?
Opis odcinka: Bycie liderem zespołu to dla jednych wyczekiwany etap w karierze, dla innych wyraz docenienia dotychczasowej pracy, osiągnięć i postawy. Motywacji czy powodów objęcia tej roli może być kilka, natomiast jedno jest wspólne: bycie liderem to droga, zwykle...
#23 Błędne przekonania w relacji z pracownikami – sprawdź, które z nich masz
Opis odcinka: Czy wiesz, że to co myślisz o pracownikach, jak myślisz o współpracy, ma wpływ na to, co od pracowników otrzymujesz, na jakim poziomie jest Wasza interakcja? Dziś podzielę się z Tobą 3 wybranymi błędnymi przekonaniami, które – jeśli je praktykujesz –...
#22 Servant leadership – moda czy konieczność na miarę dzisiejszych czasów?
Opis odcinka: Przywództwo służebne (ang. Servant Leadership) – z taką filozofią prowadzenia firm i zespołów identyfikuje się coraz więcej organizacji, a wśród nich m.in. Intel, SAS, Mariott International czy Starbucks. Służebność wśród dużych graczy? Czyli to się...
#21 Wszyscy są winni tylko nie on. Jak sobie radzić z pracownikiem, który nie przyznaje się do błędu?
Opis odcinka: On mówi: Ale to nie ja… Gdybym tylko wiedział… Nie miałem wystarczająco dużo czasu… To ja już nie wiem, czego oczekujesz… Ty myślisz: czy nie możesz po prostu przyznać: zawaliłem, to mój błąd? Dlaczego niektórym tak trudno przyznać się do błędu? To się...
#20 Ciężka praca czy charyzma – co jest ważniejsze w zarządzaniu zespołem?
Opis odcinka: By być liderem, to Ty musisz mieć charyzmę… - mówią jedni… Charyzma charyzmą, ale by poprowadzić zespół to trzeba wziąć się do roboty – mówią inni… Zatem jak to jest? Co jest ważniejsze? Co to jest tak naprawdę ta charyzma i czy z charyzmą można się...
#19 Jak rozmawiać z pracownikami o wojnie?
Opis odcinka: Możesz być ekspertem od zarządzania kryzysowego… Możesz mieć na koncie listę odbytych szkoleń liderskich, przeczytanych książek… a przychodzi moment, w którym nie wiesz, co robić, jak reagować – bo jesteś w środku kryzysu, jakiego dotąd nikt z nas nie...
#18 Jak pracownik może docenić szefa?
Opis odcinka: W tym odcinku nie usłyszysz mnie, ani żadnego z gości, których mam na swojej podcastowej liście. Nie wiedziałam też, że powstaje takie nagranie. Otrzymałam je od swojego zespołu w dniu moich urodzin. Nie, to nie są tylko urodzinowe życzenia. Zdecydowałam...
#17 Delegowanie – jak to robić, by ludzie nie chcieli od Ciebie odchodzić?
Opis odcinka: Kiedy myślisz „zarządzanie zespołem”, delegowanie jest zagadnieniem, o którym nie można nie mówić. Ale ja o delegowaniu chcę Ci dziś opowiedzieć w innym świetle… Chcę Ci zwrócić uwagę na taki element delegowania, od którego bardzo mocno zależy to, jak...