Podcast Everest lidera

Jeśli zastanawiasz się jak być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent i z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes –  podcast „Everest Lidera” jest dla Ciebie. 

#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

Opis odcinka: Zapraszam Cię do odsłuchania pierwszego odcinka z nowego cyklu, w którym to podzielę się z Tobą prawdziwymi historiami z firmowego podwórka osób, z którymi pracuję. To historie o tym, jak niezrozumienie różnic osobowości potrafi zepsuć nawet - wydawałoby się - „ułożone” już relacje. Pierwsze 4 odcinki będą dotyczyły powodów nagłego spadku zaangażowania. Czasami przyczyna jest tak...

czytaj dalej

Odcinki

#42 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o przeszłość”

#42 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o przeszłość”

Opis odcinka: Dzisiaj historia o zmianach: zmianie na stanowisku lidera, ale też zmianach, które ten nowy lider wprowadza. Niestety zespół każdą z nich odrzuca, pomimo tego, że mają uzasadnienie biznesowe i są nakierowane na lepsze funkcjonowanie w przyszłości. Czym...

czytaj dalej
#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

#41 „Nie wpadłabym na to, że chodzi o… piętro”.

Opis odcinka: Zapraszam Cię do odsłuchania pierwszego odcinka z nowego cyklu, w którym to podzielę się z Tobą prawdziwymi historiami z firmowego podwórka osób, z którymi pracuję. To historie o tym, jak niezrozumienie różnic osobowości potrafi zepsuć nawet - wydawałoby...

czytaj dalej
#40  „8 x NIE – czyli czego nie robi lider zespołu?”

#40 „8 x NIE – czyli czego nie robi lider zespołu?”

Opis odcinka: Tyle mówi się o tym, co robi lider zespołu, a ja chcę dziś odwrócić sytuację i opowiedzieć Ci, czego lider nie robi. A lider nie koncentruje się na zespole, nie śpi a nawet nie słodzi… Co mam na myśli? Odcinek jest podsumowaniem tego, czym do tej pory...

czytaj dalej
#38 Za nic w świecie nie przeprosi – jak na to reagować?

#38 Za nic w świecie nie przeprosi – jak na to reagować?

Opis odcinka: Pracownik popełnił błąd, więc chyba warto, by przeprosił? Warto, bo to powiedzenie „przepraszam” jest bardzo ważnym i potrzebnym zachowaniem; oczyszcza sytuację, uwalnia napięcie w relacji, pozwala iść dalej. Ale czy jeśli ktoś nie przeprosi, to oznacza,...

czytaj dalej
#37 Jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników?

#37 Jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników?

Opis odcinka: Niesłuszne zarzuty ze strony pracowników – nie raz tego doświadczyłeś i jeszcze nie raz tego doświadczysz; ale czy wiesz, dlaczego pracownicy sobie na to pozwalają? Słuchając tego odcinka, dowiesz się, jak odpowiadać na niesłuszne zarzuty pracowników, co...

czytaj dalej
#35 Czy ja nie jestem dla nich za dobra?

#35 Czy ja nie jestem dla nich za dobra?

Opis odcinka: Dajesz z siebie tak dużo, a masz poczucie, że pracownicy tego nie doceniają, bądź nie chce się im angażować na oczekiwanym przez Ciebie poziomie? Może docierają do Ciebie informacje o tym, że lider zespołu powinien być dziś delikatny w komunikacji,...

czytaj dalej