Podcast Everest lidera

Jeśli zastanawiasz się jak być liderem, przy którym zespół będzie chciał dawać z siebie swoje sto procent i z którym klienci będą chcieli rozwijać swój biznes –  podcast „Everest Lidera” jest dla Ciebie. 

#33 Doświadczenie czy postawa – co jest dziś ważniejsze w biznesie?

Opis odcinka: Tak często mówi się, że pracownicy przychodzą do firmy, a odchodzą od szefa. A jeśli powiemy, że to nie doświadczenie a postawa będzie kluczowa w doborze pracowników, którzy wpiszą się w DNA organizacji i nie tylko na kilka miesięcy? Co się takiego wydarzyło, że mój dzisiejszy gość, Robert Wójcik, Dyrektor Zarządzający w Bawaria Motors Warszawa, wraz z zespołem wprowadził ważne i...

czytaj dalej

Odcinki

#32 Q&A – pytania nie tylko o inflację i podwyżki

#32 Q&A – pytania nie tylko o inflację i podwyżki

Opis odcinka: Ty pytasz, ja odpowiadam… - z przyjemnością nagrałam ten odcinek  Dowiesz się z niego nie tylko o tym, jak podnieść zaangażowanie zespołu, jak myślę o podwyżkach w obliczu inflacji, ale i jak Amerykanie korzystają z bankomatów czy nad jaką książką...

czytaj dalej
#29 Ta współpraca się opłaca! Liderze, po co Ci HR?

#29 Ta współpraca się opłaca! Liderze, po co Ci HR?

Opis odcinka: Bycie liderem jest wymagające – to wie każdy, kto prowadzi zespół; ale co ważne, z tymi wyzwaniami szef nie musi być sam. Może mieć obok partnera – HR. Jaką wartość niesie dobra współpraca lidera zespołu z HR Business Partnerem oraz co znaczy „dobra...

czytaj dalej
#28 Jak NIE celebrować sukcesów z zespołem?

#28 Jak NIE celebrować sukcesów z zespołem?

Opis odcinka: Celebracja sukcesu to niekoniecznie fajerwerki, uścisk dłoni, poklepanie po plecach czy dodatkowy przelew na konto, którym rzecz jasna nikt nie pogardzi. Celebracja sukcesu to przede wszystkim świętowanie wartości, jaką poszczególne osoby wnoszą do...

czytaj dalej
#26 Jak dobrze krytykować pracowników?

#26 Jak dobrze krytykować pracowników?

Opis odcinka: Jak dobrze krytykować pracownika? Czy zdarzyło Ci się, że krytykujesz pracownika, mając ku temu realny powód, a ten pracownik zamiast wziąć to za dobrą monetę, obraża się, zaprzecza, milczy etc.? A może sam już nie wiesz, jak krytykować, by wreszcie to...

czytaj dalej