ROZWIĄZANIA DLA MARKETINGU I PR
Rozwiązania EFFECTIVENESS mają swoje zastosowanie w takich obszarach, jak:
- STRATEGIA KOMUNIKACJI (wewnętrznej i zewnętrznej) – diagnoza „stanu zdrowia” organizacji, określenie mocnych stron, budujących konkurencyjność , punkt wyjścia dla opracowania spójnej komunikacji, uwzględniającej potrzeby grupy docelowej
- CHANGE MANAGEMENT – zarządzanie zmianą (ewaluacja potencjału firmy, określenie mocnych stron, budowa spójnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, informacja zwrotna o tym, jak sformułować przekaz do grupy docelowej, spójny z jej oczekiwaniami)
- EMPLOYER BRANDING – określenie kierunku działań, które zapewnią zaangażowanie pracowników, będą spójne z wizją, misją firmy, wyłonią naturalnych ambasadorów
- KOMUNIKACJA KONSUMENCKA wg modelu DISC – zdefiniowanie stylu komunikacji grupy docelowej, tych kluczowych przekazów, które zdecydują o przywiązaniu do produktu
- SZKOLENIA MEDIALNE/WYSTĄPIENIA BIZNESOWE – diagnoza stylu komunikacji, mocnych stron i obszarów do rozwoju oraz
- SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE/TEAMBUILDING w oparciu o model DISC
- BADANIA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ